tisdag 2 september 2008

Ångestnatt.

Vaknade 06.00 imorse av att jag grät. Störtfloder. Jag kunde inte sluta. Somnade igen vid 08.00 och vaknade till lite då och då fram till 11.00.

Nu har jag druckit kaffe och lyssnat på musik, kan inte skaka av mig ångestkänslan. Jag vet inte var den kom ifrån, jag vet inte vad jag har drömt som fick mig att gråta. Jag vet bara att känslan av ångest och obehag sitter kvar.

Jag hoppas att en shoppingrunda med Frida kan råda bot på det.

Ikväll ska jag jympa med mamma, tredje gången i rad nu, känner mig nästan lite duktig.

Kram på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ångesten kommer väl av mff`s säsong!! Fast, i och för sig, skulle du ju ha ångest alltid iså fall.

Anonym sa...

Hoppas att det har släppt nu gumman! Annars jympar vi bort det om två timmar. Jympa är glädjehöjande!

Anonym sa...

Du vet väl att du kan ringa om du behöver prata vännen min!