söndag 21 september 2008

Reclaim your intelligence instead... muppar!

Förra veckan funderade jag på om jag skulle bli en sådan där hurtig människa, ni vet, en sån som alltid hittar något positivt i allt. Eller som i alla fall försöker hitta något positivt i sitt liv varje dag. Som helt enkelt försöker hålla humöret uppe.

Jag hade verkligen ambitioner att bli en sådan irriterande människa... men sedan kom Reclaim the streets till stan och min "vara-positiv"-attityd flög ut genom rutan.

Det ska inte ta över en timme att köra en sträcka som vanligtvis tar 5 minuter. Man ska inte få rådet "ställ bilen och promenera" när man ska hem, och vänstervridna muppjävlar ska inte få lov att ta upp hela jäkla stan när de bara slår sönder den ändå. De kan få en gata, en gata! Inte hela stan.

Det är inte okej.

(Körde tillslut runt Kronprinsen, in på smågator fram till Hästhagens IP och sedan smågator hem till mig. Det var det ingen som kunde berätta. Ställ bilen och promenera... my ass!)

F.ö så är alla elskåp sträckan Davidshall-Slagthuset, så oerhört mycket finare nu än vad de var för två dagar sen. Ut och kolla själva så ska ni få se :)

Tipsar igen om Russell Peters på Slagthuset 20.00 på fredag. Biljetter finns på www.ticnet.se - ni vill inte missa det!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Klart du ska vara positiv :D det är alltid mycket roligare då, tro mg. Btw skulle inte du ringa mig igår när ja va nykter...

Zabina sa...

jo men sen så blev det inte så av någon anledning (typ för att min lunch blev sen så klockan var jättesent för dig) och sen har du ju inte svarat i din telefon dumunge!
Saknar dig massa!