lördag 18 oktober 2008

Fullt hus.

Igår var jag på 20årsfest hos Andy i Veberöd, eller ja - vi var på Idalagården, men det var Andys fest. Det var riktigt trevligt även om en och annan situation var en aning "hej jag är 14 och på fyllefest", vissa känslor kanske man aldrig växer ifrån?

Nu ska jag strax ner till min bror och Kattis med mamma och Mats för att käka kinamat och umgås. Kattis mamma har kört ner Kattis nya bil från Östersund, och tog med sig hennes hund också. Så det ska vara lite family bonding ikväll. Blir nog inte så sent för jag har fortfarande oerhört ont i huvudet, får se om jag klarar av att ta mig bort till Krischan och ge Paulie o Nora varsen kram och prata lite skit också.

Nu tycker jag att tiden kan gå lite snabbare så att jag kan få svar på mina frågor.

Hoppas att er lördagskväll är underbar.
Kram.

Inga kommentarer: