söndag 26 oktober 2008

The whole world's watching.

Jag är hos Kattis, vi bakar muffins. Jag vill att de ska vara klara nu!
Men omedelbar tillfredsställelse är något man ska vänja sig av med när man är "vuxen"... eller ja, det är vad jag har hört i alla fall.

8 dagar kvar till presidentvalet i USA. Jag tvivlar på om det verkligen är så klart som de säger. Det är aldrig klart förrän valdagen är inne, och jag tror att många säger att de tänker rösta på Obama, men när de väl står där vid valurnan så vet man inte om de faktiskt gör det.

Om Obama nu blir vald, hur lång tid tror ni att det kommer ta tills någon försöker skjuta honom?

Om McCain blir vald blir jag väldigt orolig, han är inte ung, säg att han får en stroke och dör, eller helt enkelt blir inkapabel till att regera... är Sarah Palin verkligen någon vi vill ha till världens mäktigaste person? Hycklande, bakåtsträvande, irriterande...

Nej usch, hade jag fått lov att rösta hade det utan tvekan blivit demokraternas representant Obama som fått mitt stöd. Allt annat är galenskap.

I guess time will tell.

Vote for change.
Obama -08

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart ses vi hjärtat :)