tisdag 7 oktober 2008

Kärlek.

Det är märkligt att skriva långa utförliga inlägg om något som hände för mer än två dagar sen. Så jag låter bli. Jag säger bara att det var underbart att (äntligen) få se Russell Peters live, och det var fantastiskt kul att träffa Berang igen!

Ännu roligare var det dock att se älskade Svempan och Idha gifta sig, och fira med dem. Jag höll ett tal som var minst sagt tårdrypande (jag kunde nämligen knappt prata själv för att jag grät..), och kvällen var full av vackra tal, kärleksfulla ord, bra musik, god mat, trevligt sällskap... men viktigast av allt var att två människor jag älskar mer än ord kan beskriva fick stå inför alla de som de älskar, och lova varandra att de ska älska varandra för alltid.

Och mitt motto a picture says more than a thousand words får stå även för detta inlägget.

Enjoy.







Fler bilder från bröllopet finns på min facebook.

Inga kommentarer: