söndag 21 juni 2009

Barapapapapapabapapapa.

Det är inte lätt när det är svårt...

Om en och en halv vecka åker jag till Norrköping. Eller ja, Mjölby rättare sagt. Ska bo hos Emma ett par dagar innan det är dags för Sportscamp. Jag ser fram emot det så oerhört mycket. Det är skönt att vara hemma, helt klart. Men med tom plånbok och inget jobb så är 2 veckor av skrikande ungar, massa promenerande, ton av ansvar, galna nätter, fantastiska människor och återseende med riktigt goda vänner rena himmelriket. Det finns så många jag saknar som jag kommer få umgås med 1-2 veckor i sträck. Det
är fan priceless.

Snart blir det långpromenad med Wilmer. Hoppas att jag kan gå bort den fruktansvärda träningsvärken jag har i mina ben.

Midsommar var fantastiskt förresten, riktigt bra dag/kväll/natt/morgon/ förmiddag :)

Ta hand om er.

Inga kommentarer: