tisdag 11 november 2008

Saknad.

Sitter i vardagsrummet vid mammas dator med en kopp kaffe bredvid mig. På datorn pratar de om Obama vs. Bush. Jag har lite huvudvärk och är fortfarande ganska trött.

Pratade precis med min älskade Jocke i telefon. Han har det bra där nere i Australien. Men jag saknar honom så mycket så att det gör ont i magen ibland. Det är jättejobbigt. Fast man får väl tänka att ett halvår inte är så lång tid, vi ses till sommaren. Men ibland önskar man bara att man fick träffa den man ville precis när man ville det. Men det funkar ju tyvärr inte så.

Jag var i Norrköping i helgen i alla fall, det var lite informell återträff för Sportscampmänniskorna. Helt okej uppslutning, vi som var där hade i alla fall otroligt trevligt. Så tack till alla som var där och förgyllde :)

Nu ska jag umgås med min mamma sen måste jag städa upp på mitt rum... suck.

Kram på er.

Inga kommentarer: