måndag 8 december 2008

A lot going on.

I fredags gick min 20årsfest av stapeln och i mina ögon var det en fantastisk kväll! Tack till alla som var där och gjorde min kväll lyckad - särskilt tack till Marcus och Fritte som kom och uppträdde för mina vänner och mig, ni är toppen :)

Resten av helgen har mest varit en dimma, jag har varit väldigt trött och nu rycker och sliter verkligheten i mig.
Imorgon åker jag upp till Stockholm på kvällen, på onsdag har jag tid för intervju på amerikanska ambassaden klockan 11. Så vi får hoppas att de inte ser mig som en potentiell terrorist/invandrare för livet så att jag kan få mitt studentvisum!

Lite andra saker ska ordnas men det börjar kännas mer och mer verkligt för varje dag... och nervositeten smyger sig på sakta men säkert.
I fredags fick jag ett uppslagsverk om USA och en turistinformationsbok som heter The rough guide to Washington DC - de ska självklart lusläsas!

Idag var jobb ganska ointressant... har skrivit nya anställningsavtal och städat en jäkla massa. Jag och Zandy rekonstruerade Atlanten nere på akvarieavdelningen när vi tvättade sten. Det var ju inte riktigt meningen.

Nu är jag så trött så jag håller på att gå i bitar.

Ta hand om er vänner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Redan firat födelsedag...?/ Ingrid

Zabina sa...

Ja det blev lite tidigt, lokalen var inte ledig på min födelsedag. Det blir middag på Svea på fredag, en lugn tjugoårsdag helt enkelt =)

Zandy sa...

HAHAH, good times good times.... :D