onsdag 21 februari 2007

Fotboll och snöstorm.

(Snacka om att jag saknar det vädret - jag i Norrköping, juli -04)
Intervjun med Ulrich gick väldigt bra. Jag förstod nästan allt han sa utan några större ansträngningar.


Jag och Åsa sprang ett par ärende innan vi återvände till stadionområdet och kombihallen för att titta på eftermiddagsträningen. De körde halva truppen fys och halva truppen fotboll och den gruppen som spelade fotboll i kombihallen bestod av;
- Håkan Svensson

- Jonas Sandqvist

- Anders Andersson

- Yksel Osmanovski

- Jocke Nilsson

- Behgrang Safari

- Marcus Pode

- Ola Toivonen

- Jocke Persson

- Robin Nilsson

- Daniel Sliper


Mycket finslipning idag, teknik, passningar, skott, förflyttningar o.s.v.
Inget lir alls, vilket var lite tråkigt.
Det var dock rätt underhållande att se pojkarna utföra "huvud, axlar, knä och tå" under uppvärmningen ;)



Snö, snö, snö. Bussen körde i 30 km/h på motorvägen mellan Malmö - Lund, jag såg tre krockar, det finns inget positivt med detta vädret.
Det skulle isf vara att Jean snart kommer hit, vi ska ut och leka i snön, sen ska vi komma in, dricka varm choklad och titta på film.
Man kan nästan tro att man är 7 år gammal igen :)

Inga kommentarer: