tisdag 15 juli 2008

Dag nr.3 i Norrköping.

Vi har tokskoj!
Vill ni se bilder så gå in på Facebook, det tar en aning för lång tid att ladda upp alla bilder här också, kommer väl några utvalda när jag kommer hem. Har dock inte så mycket tid. Ska strax gå till matsalen för att käka det fjärde och sista målet mat för dagen med mina tjejer. De är helt underbara, tjejerna i min grupp alltså, roliga, snälla, duktiga, intelligenta tjejer! :)

Jag tror att temat på årets SC är massage. Det ges en hel del (och naturligtvis fås en hel del, nån måste ju ta emot!), och jag är ju kung (drottning?) på det här temat!

Funderar även på att gå och gifta mig med instruktören i min grupp... han heter Zackrisson i efternamn - hur coolt hade inte det varit?
Z.Z ;)

"Är det sådär du suger så vill jag nog inte vara med längre!" /Björn "Vaddå för" Wadefur

Hepåre!

1 kommentar:

bajen4ever sa...

Totta är kult ju. Grym röst. för överigt så ses ni nästa år på Campen.