söndag 6 juli 2008

Update.

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera, får ta detta i punktform;

- Simon och Jesper var toppen på Far i hatten i torsdags.
- Tobias Persson är inte bara bra på scen, han är en toppentrevlig och intelligent person utanför scen också.
- Gamla tanter har en tendens att vara ganska jobbiga.
- Nixon är sanslöst söt när han simmar.
- Jag och Kattis börjar bli osunt beroende av Criminal Minds.
- Rosévin är bra i kombination med trötthet och tv-tittande.

Nu ska jag hämta en madrass från min storebrors källare så att Kattis har någonstans att sova när jag brett ut mig över hela soffan :)

Kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, jag tänkte först att det var din hamster som hette nixon (lite trött i huvudet) så jag ba vafan...? simmar hamstrar? var? hur? och framförallt, varför? sen såg jag bilden och ba, vafan...? vilken stor hamster...

sen ba, "aaah..."