fredag 11 juli 2008

Morgon.

Jag lyssnar på morgonpasset i p3 - fan vet om det inte är första gången (så jag är ingen radiomänniska, vadådå?). Anledningen till att jag lyssnar nu är för att Simon Svensson har det tillsammans med Anna Granath, Tobias Persson dyker även upp i radioetern med jämna mellanrum. Det kan ju inte bli dåligt då :)

Insåg också att sen jag började plugga efter gymnasiet är det inte många morgnar jag varit vaken vid 6 som jag var idag, gick upp halv sju. På två terminer har jag bara haft ca 6 föreläsningar 8 på morgonen, och varje gång bad våra lärare oss om ursäkt för att vi var tvungna att vara uppe så tidigt, snacka om att ge en uppfattningen om att det inte är naturligt att vara vaken innan klockan 9.

Jag vet att man inte ska önska bort tiden, men jag vill att det ska vara imorgon nu!
Fick reda på igår att min kära vän Joakim har äldsta tjejgruppen denna veckan, är det fel att jag skrattade när jag hörde det? ;)

Inga kommentarer: