lördag 29 augusti 2009

Babe, you're not lost.

Igår var det avslutningssittning för lärarnollan. Vi hade grymt trevligt på vår lilla Hollywoodsittning. Alla var oerhört finklädda och på underbart humör. Maten var god (varmrätten i alla fall, det var den enda av rätterna jag åt :p), gycklen var sjukt roliga, FOUL var snygga även utan sina "masker" och vi dansade bort natten på NH. Jag var tillbaka på Cullibricks soffa mycket senare än planerat.

Resten av min dag ser ut såhär:

Fosterställning i soffan.
Tom blick.
Kvävas av ångest, självömkan, självhat, smärta, likgiltighet.
Duscha.
Sminka mig och klä på mig.
Ut och festa med icke-studenter.

En kväll med Emma botar det mesta. Kanske även mörker och förvirring. Jag hoppas det.
Om man håller sig rejält sysselsatt hela tiden så hinner man inte tänka så mycket. Här finns mycket att sysselsätta sig med... på måndag.

Hejdå Nollan, Hej Ettan!

Inga kommentarer: