måndag 31 augusti 2009

What makes a man, want to give you all his heart?

Skriver ett inlägg på Emmas begäran. Om hon fick bestämma hade jag skrivit 15 inlägg om dagen så att hon haft något att göra på jobb. Gulligt :p

Nolle-P är slut. Jag saknar det redan. Nu blir jag nervös för vad som kommer hända när det är "på riktigt". Har tre milstolpar i höst. 1 Oktober blir det inflyttning i nya lägenheten i Norrköping, det kommer bli BRA när vi är på plats. 10-11 oktober är det Sjöslaget, tvådagars båtfärd med galna studenter = BRA. Och den 23 oktober är det inlämning av hemtentan vilket innebär att PA1 är avklarad och TVÄSkursen sätter igång.

I övrigt så har jag pratat med min gamla historiaprofessor i telefon idag. För er som följde min USA-blogg så vet ni ju hur fantastiskt förälskad jag var i honom. Jag hade dock glömt hur oerhört fort han pratar! Det gjorde mig lugn på något konstigt sätt, att prata med honom alltså. Han är en grym människa och jag saknar faktiskt att prata med honom. Han krävde dock framtida uppdateringar om mitt liv vilket jag är glad över! Vi pratade idag för att jag intervjuade honom lite som material till min första uppsats som ska lämnas in imorgon. Det blir nog ok. Förmodligen inte strålande. Detta är ju min första uppsats på svenska sen gymnasiet så jag är lite nervös.

Nu ska jag laga köttfärssås till mig och Cullibrick!
Hepåre!

I'd gladly walk across the desert,
with no shoes upon my feet.
To share with you,
the last bite of bread I had to eat.

Inga kommentarer: