fredag 28 augusti 2009

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Vet knappt vad som hänt sen sist, Nolle-P är fortfarande very much alive. Ikväll är det dock avslutningssittning. Det innebär finfina kläder och massa skoj! Jag ser fram emot det.

Jag har fått en ny tillfällig sambo också! Flyttade hem till Cullibrick och huserar numer på hans soffa. Fjärde soffan jag sovit på sen jag kom hit. Jag är en soffslampa kan man väl säga... ;) Nu ska jag få vara på denna i i alla fall en månad, sen blir det fast bostad med min älskade Emma!

Var på [hg] igår. Det var en trevlig kväll, men lite ångest sipprade igenom kanterna emellanåt, det är lite rörigt just nu. Tur att jag har Mami och Emma som lyssnar och hjälper, älskar er <3

I övrigt är jag jätteförtjust i mina nollevänner och mina faddrar, fantastiskt roliga människor som jag är säker på att jag kommer få massvis av roliga upplevelser med under mina tre år här!

No, I do not think that humans are inherently vicious, I do - however - believe that selfishness is their most distinct trait. It can be hidden, it can be more or less visible. But in the end, you'll notice too, noone is completely selfless.

Nu blir det på med ansiktet, fram med lockarna, glida i finklänningen och klackskorna.
Var det någon som sa avslutningssittning?!

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack