söndag 30 augusti 2009

I'm barely hanging on.

Boys will be boys, oh yes they will.

Bestämde mig runt nio igår för att faktiskt dra iväg och hitta på något. Ringde C och mötte upp med henne vid donken. Satt och snackade skit en stund innan vi drog upp till utediscot. Efter att vi snurrat runt där en stund insåg jag att jag var toktrött, kall och bara ville sova. Så jag sa hejdå och cyklade hem.

I vilket fall som helst så blev det en skön och lagom kväll, en del frågetecken rätades ut vilket var helt otroligt skönt. Trust has been restored.

Bad timing, it's the story of my life.

Idag blir det mys med FOUL, faddrar, och andra nollan (eller ja, ettor nu) i Märkesbacken. Lite grill och skitsnack. Sen måste jag verkligen plugga, det har ju hamnat lite i skymundan nu under Nolle-P men det är dags att ta tag i det.

If I lay here,
If I just lay here.
Would you lie with me?
And just forget the world.

Inga kommentarer: