lördag 15 augusti 2009

I want to do real bad things with you.

F.ö. så var resan upp till Mjölby great! Roadtrip med Kattis & Emma. Tack Kattis som körde 80+ mil för att jag skulle flytta ifrån dig! :p (Jag saknar dig också <3)

I torsdags drog Emma med mig på innebandyträning. Jag var minst sagt nervös, det var ju ett tag sen jag spelade innebandy (ca 5 år) och jag var inte sugen på att förstöra ett helt lags träning med mina nybörjarfasoner. Det gick dock hyfsat bra, alla grunder satt kvar ("som att cykla" som vi konstaterade), men jag kände mig inte så lagom ringrostig... och så jävla bra var jag ju inte till att börja med :p Vi får se om jag fortsätter följa med, jag hade helt fantastiskt roligt i vilket fall som helst, trots att jag insåg att jag har sämre kondition än jag någonsin haft innan! Jeez... that's gonna require some work.

Har verkligen tänt till på ett annat projekt också, som änsålänge får ligga lite i dunkel då jag inte vet om det är genomförbart, men jag lovar att jag uppdaterar här så fort jag själv får mer info :)

Idag bär det av till Linköping så fort jag gjort mig iordning. Ska först träffa Cullibrick några timmar, sen ska jag möta upp med Julia - en gammal lagkompis som jag inte träffat på åratal - och dricka ett par öl skulle jag tro :)

Blir nog en bra kväll!

Kram på er!

Inga kommentarer: