måndag 9 juli 2007

Activity town.

Står i activivty town på campen och skriver nu. Mina deltagare har precis haft cirkusskola, de verkade tycka om det. Det är gulliga tjejer som är på hugget och ställer mycket frågor. Det är dock så att ALLA är på hugget och ställer mycket frågor och när man får fem olika frågor från tjugo olika tjejer samtidigt blir det lite kortslutning i hjärnan. Jag gör mitt bästa för att hålla mig lugn men de har lite svårt för att lyssna mellan varven.
Det är dock underbara tjejer, det ska jag inte säga något om. Roliga och söta. När man är 12 ligger det väl i ens natur att vara sådär.

För övrigt är jag jättetrött redan men det gör inte så mycket, jag har trevligt. Alltid skoj att träffa kompisarna man bara ser en gång om året ungefär.

Irriterande bara att det är en instruktör som är lika mycket Djurgårdare som jag är MFFare. Fina diskussioner vi har ;) Jonson och Johansson (tror jag det var) från Djurgården var här idag. Alla Djurgårdare här (vilket är MÅNGA) är helt i extas o springer runt o visar foto o autografer. Jag tycker att det borde bjudas in någon skåning någon gång.

Nu ska jag snart upp till middagen med tjejerna och sen ska de ha sitt tredje träningspass för dagen. Match mot tjejgruppen vi går parallellt med. Ska bli intressant!

Ta hand om er.

Kramar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Niklas Skoog kanske? ;)

Anonym sa...

låter som du har det roligt däruppe. Saknar dig här nere i skåne.. inget skåne utan zabina. så skynda dig hem nu min ängel.

Anonym sa...

Sååå, hur blev det med högskolan??

Zabina sa...

Jag kom in på högskolan!!! =D Lyckligt värre! Fast nervöst också såklart.

Jean: Jag saknar dig också, men vi ses ju snart =)