måndag 16 juli 2007

AT är det enda stället som har datorer.

Har en liten paus just nu. Det kommer hit två innebandyspelare snart. En av mina killar som heter Emil ska intervjua dem, det ska bli skoj att se. Sen ska de ha cirkusskola. Killarna är lite speciella, de är överallt, har svårt för att lyssna. Jocke skällde ut dem igår för att de hängde ut genom fönsterna. Fan, jag blev ju rädd för honom! I didn't think he had it in him like that ;) Sjukt bra. Om de inte blir bättre på att lyssna till ikväll så får Jocke ta dagboken med dem tillsammans med Robin så tar jag Jockes kids.

Annars är allt lugnt, jag börjar bli rejält förkyld men det är sådant man får ta.

"Näee, han är ju inte så snygg egentligen!"/Tilda om sin pojkvän

"Polen? Är det typ ett ställe eller är han från Polen?"/Kina om en av sina kids

"Ja kom igen - säg det fulaste du kan!"/Simon till en full tjej som stod och skrek på oss

"Jag HATAR morötter!"/Simon till samma tjej

Ja, vi har skoj, jag är glad för att Jocke är här, han är "fett grym" som mina kids hade sagt ;) (Fast de tycker nog inte det =p)

Vi hörs, ta hand om er!
Kramar från Norrköping

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det låter som det är tur att Jocke har kommit till N-kpg!

Ta hand om dig och din förkylning så ska jag försöka heja från dig också imorgon.
btw läs Tonys text på www.mffsupport.com

Massa pussar

Anonym sa...

KOM HEM NUUUUU! Jag saknar dig.. du måste komma nu......