måndag 23 juli 2007

En liten rapport.





Lite smått och gott, fler bilder finns på http://zabbe.bilddagboken.se under 23 juli.

Riktigt skönt att vara hemma, snart kommer Helena, jag saknar henne jättemycket så det ska bli kul!

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, jo just det, om ni försökt få tag på mig i lördags så kommer det inte att nå mig för min mobil är väldigt död, jag har mammas nu men samma nummer och samma simkort. Simkortet har simmat, mobilen också. Får väl förklara.

Jag var på väg hem från puben med Elias, vi skulle gå tillbaka till Villan och sova i lördags när det var avslutningsfest och då så tappade jag min plånbok som gled ner i strömmen. Det är en ström som går igenom Norrköping och den är tydligen lite farlig, men det visste ju inte jag, jag är ju inte därifrån. Så jag hoppade i och hämtade plånboken, problemet var bara att jag hade mobiltelefonen i fickan då, så den gav upp. Jag fick dock tag på plånboken, men Elias skällde ut mig. Han blev allt lite rädd där. Jag ska tydligen vara glad för att jag levde för att berätta om det, jag tycker att folk överdriver. Det är ju bara lite vatten.

Det var i alla fall en trevlig kväll, alla var glada och många var trötta men på hugget ändå.

Just nu känns det dock som att det var mitt sista år på campen, i alla fall ett tag framåt. Jag orkar inte med det mer, det är jätteroligt men det tar så mycket energi. Jag vet ju inte heller om jag kommer jobba eller göra något annat nästa sommar som hindrar att jag åker dit.

I alla fall - tack till alla för två grymma veckor!

- Vilken djur är generösast?
- Ge-ting!

Ja - det är humor på hög nivå!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger bara en sak: GALNING!!! ;) Du glömde nämna att det är en vattenfall typ 10 meter ifrån där du hoppade i!!!

Lotta sa...

Jag säger bara...tur att JAG inte visste vad du höll på med där jag låg och sov sött i min säng!