fredag 6 juli 2007

Off I go!

Jag åker till Norrköping idag. Mitt tåg går om 3 timmar. Jag har packat klart, handlat nästan allt. Fick dock inte tag på några nya slöfsers och glömde att köpa hårnålar :/ Får göra det i Norrköping istället.

För er som inte vet varför jag åker till Norrköping så är det för att jag ska vara ledare på Stadium Sportscamp för fjärde året i rad nu. Två veckor är jag där. Har jag tid så kommer jag att försöka sno åt mig en dator i activitytown och skriva lite hur jag har det men jag lovar inget. Råkar dock veta att det finns datorer på Strömvillan där jag ska sova imorgon som är instruktörernas hus under sportscampveckorna. Ikväll sover jag dock hos Micke, han har också en dator. Om jag orkar skriver jag kanske något när jag kommit fram.

Skrik från mig på matchen imorgon mot DIF, jag kommer få se den på TV hos Micke. Det är väl inte fy skam men det går ju inte upp mot att se den live. Jag kommer hålla tummen för dem i alla fall!
(Ja Åsa, jag har tröjan med mig ;)). Mats - glöm inte att dricka ölen ur ett av de kupformade glasen med fot!!!! =p

Ta hand om er! Min mobil är alltid på om ni behöver mig, jag kommer inte få sova så mycket ändå om jag känner deltagarna rätt ;)

Kram på er

Inga kommentarer: