torsdag 12 juli 2007

AT... igen!

Det regnar småspik ute! Eller det gjorde det precis när v gick från matsalen hit. Jag, Lotta, Grapne o Emelie har gått hela vägen och sjungit "När det regnar ska man klappa händerna, klappa klappa händerna så man blir riktigt glad. Varför ska man göra så? Slutar det att regna då? Det vet inte jag men händerna mår bra!" Roligt värre ;)

Jag kom in på högskolan för er som inte hört det än! Lunds universitet på en engelskkurs till hösten. Nervöst och roligt på samma gång. Fick en applåd av mina deltagare i matsalen, mysigt :)

Är inte så trött idag, vi fick gå och lägga oss redan 23 igår och det var en skänk från ovan. Förhoppningsvis får vi göra det ikväll också!

F.ö så ska jag spela innebandy imorgon med de andra ledarna mot deltagarna. Ska bli grymt kul, har stått och skjutit nästan hela dagen för salming har varit här med sina nya klubbor som inte finns i affärerna än. Jag tror att jag har blivit bättre på att skjuta sen jag slutade spela ;) John och Ruben hjälpte mig att finslipa mitt slagskott... vet inte varför egentligen, kommer väl aldrig ha nytta av det ändå.

Nu ska jag upp och duscha sen ska jag natta tjejerna.

Jag hoppas att ni har det underbart och att ni tänker på mig nästa vecka för då ska jag ha killgrupp för första gången!!!

Kram på er alla, det här är Zabina Liljegren i Norrköping ;)

2 kommentarer:

Kicki sa...

Grattis snäckan =)

Anonym sa...

Grattis du, jag kom osså in, fast då på språk, samhälle, mångfald!
W