måndag 24 september 2007

Aj.

HelvetesJävlaSkitFan... och alla deras mostrar!

Gråten stockar sig i halsen.. mer för pojkarnas skull än min egen. Klarade inte av att se mer, de blåser av nu och jag kan inte se deras ledsna ansikten.

Frustrationen och sympatin river i magen, bröstet och hjärtat på mig. Pulsen går i 190. Hur ska de må nu? Vem ska lyncha dem? Vilka hårda ord måste de ta emot?

Snälla, orka älska dem. Orka älska dem lite till. Det gör så ont att se er slita dem i stycken, tror ni inte att de sliter sig själva i stycken? Inombords.... utåt måste de säga "det sket sig, jag vet inte varför" "vi får komma igen" "vi får ta oss igenom denna säsongen och ladda inför nästa"

Men inombords skriker de på sig själva. Hör ni inte deras rop? Hör ni inte deras hjärtans skrik efter stöd och kärlek?

Kan ni inte älska dem nu... då är ni fruktansvärt osympatiska människor som inte förstår innebörden av att verkligen älska någon! Älskar ni inte dem nu... då hatar jag er...

Det är det enda jag tänker säga.. jag tänker inte diskutera, inte med NÅGON, hör ni det?

4 kommentarer:

Lotta sa...

Jag "hörde". Jag håller med, det värsta är nästan det jobbiga eftersnacket....

Zabina sa...

Inte nästan. det ÄR det.

Anonym sa...

Du vet att jag håller med dig.
Kommer attvara knäckt när jag skriver min efterrapport - hur fan ska man palla det - men komer inte att vara elakmot killarna. Varför då? Det är ju så otroligt jävla synd om killarna.
:-(
Så jävla jobbigt

Anonym sa...

Visst fan är det jättesynd om killarna som tjänar pengar på att spela fotboll.

Inse att det är deras jobb! Hur länge har du varit med i matchen?!


Hoppas ingen säger till dig när du gör ett dåligt jobb. då kommer ditt löiv att krossas, eller?