lördag 1 september 2007

Flytt o fotboll.

Idag blir min bror sambo. Han flyttar hemifrån alltså. Grattis, skitkul! Jag hjälper dock inte till, Zebbe ville inte ha min hjälp och jag kan inte påstå att jag klagar. Jag avskyr att flytta, alltid lika mycket kaos. Folk som springer in i varandra, "det ska stå där", "nej nej, den ska stå i vardagsrummet", o.s.v.

Enda problemet nu är att alla är så upptagna av flytten så ingen tänker på fotbollen! Jag har inga pengar så jag kan inte åka in till Malmö själv heller. Jag får se hur det blir, men jag är så sugen på att se matchen!

Dålig stil att flytta en matchdag Zebbe... dålig stil! =p

Hörde något om att Jonathan är bänkad idag.
VA?!
Varför? AIK-matchen var riktigt dålig men Jonathan var en av de spelarna som verkligen kämpade och försökte och faktiskt skapade en hel del möjligheter. Jag hoppas att Sören vet vad han håller på med.

Nu ska jag gå och äta frukost sen ska jag läsa lite mer i Big mouth & ugly girl av Joyce Carol Oates. Läser den för skolan, den är faktiskt riktigt bra. Schysst bok att börja med då den är ganska lättläst och enkel att greppa.

Kram på er.

Inga kommentarer: