söndag 9 september 2007

Allt möjligt.

Har inte orkat skriva något i veckan, det har varit så otroligt mycket i skolan. Den går bra, jag har pratat med ett par personer nu som verkar helt okej. Ämnena är svåra men jag tror att jag kan klara det bara jag kämpar på.

Är nästan säker på att det blir Blekingska jag kommer skriva in mig på. Känns bra eftersom att det ligger så nära oss. Som mamma sa "har du festat så kan du ju nästan krypa hem". Det är ganska praktiskt :)

Jag var på fest igår i Malmö hos en gammal klasskompis, det var riktigt trevligt faktiskt. Idag måste jag verkligen plugga, annars kommer jag hamna fruktansvärt långt efter.

Just det! Jag har klippt mig! Håret är lite kortare än axlarna nu, det var lite läskigt i början men nu känns det bra. Jag trivs med det.

Imorgon är det medlemsmöte i MFFsupport. Stackars Tony lär bli grillad, jag tycker att det är så jävla löjligt allting. Tony är en underbar ordförande och en bra människa, jag blir så aarg på alla som inte har något bättre för sig än att gnälla på andra. Väx upp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo, har du ingen bild på dig i nya frisyren? Kantänkamig att du klär i det!
Kör hårtmedpluggande - viktigt att inte komma efter i början, så jäkla jobbigt att komma ifatt i så fall!
KRAM
Åsa

Zabina sa...

Jo jag ska mmsa en bild till dig! Ja jag vet, därför ska jag gå o plugga nu, har föreläsning om 3 timmar och 45 min! Vi ses ikväll! Kram