torsdag 13 september 2007

Älska mig mest när jag förtjänar det som minst.

Det går inte att vara alltid göra gott
även jag gör misstag min vän,
jag är också mänsklig

ibland måste jag fela,
även om du tror att jag är perfekt.

Hjälp mig ur detta mörkret
som blivit min vardag,

snälla,

dra upp mig ur klaveret
jag själv trampat i,

jag bäddade min säng
men jag vill inte ligga i den,

Hjälp mig nu att resa mig
och återigen göra dig lycklig,

snälla,

Stå vid min sida
även när vinden blåser,

Det är då jag behöver det som mest.

Jag skrev den här texten för ett bra tag sen, men läste den igen för ett par dagar sen. Den får mig osökt att tänka på Malmö FF. Dra era egna slutsatser.

Please rid me of all the foolishness in this world...

3 kommentarer:

Anonym sa...

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA: Kan vi inte få publicera denna på hemsidan!!! Vi behöver inteskriva under med ditt namn, kan skriva att det är en anonym insändare men tycker att det var klockrent! PLEEEEEEEEEEEEEEEEASE!

Lotta sa...

Snälla, snälla, snälla....Vi måste ha den på hemsidan....

Please!!!

Zabina sa...

jamen det är väl klart att ni får :)