lördag 22 mars 2008

Summering

Det var alltså Jocke från min gymnasieklass som skulle bli överraskad i torsdags. Jag hann inte skriva igår för jag hade verkligen fullt upp hela dagen.

Vi hade jättetrevligt i torsdagskväll och Jocke blev rejält överraskad :) Igår vaknade jag av att Jon sparkade till mig på väg tillbaka till sängen, jag fick leka hotell för honom. Krävande människa som fick mig att steka köttbullar och korv på morgonkvisten. Sen stack han hem och jag gjorde mig iordning.

Lite senare fick jag besök av JP (Johan) från Stockholm och Christian, han är från Malmö men vi lärde känna varandra på Sportscamp. Vi gjorde lunch och efterrätt och allt möjligt, riktigt trevligt var det!

Sen kom odjuret till stan. Nixon alltså, jag skulle passa honom. Att man kan älska en varelse som äter, gnäller, tuggar och river det är ett under, men det gör man... han är underbar:) Just nu har han roligt med ett skärp jag gav honom som jag aldrig använder längre. Sötsak :)

Nu piper han så jag får väl ge honom lite uppmärksamhet.
Kram på er.

Inga kommentarer: