söndag 9 mars 2008

Update.

Jag sitter hemma hos mamma, det har kalasats för min kära bonus-bror Tobbe som fyller 20, jag kom dock 2 minuter innan alla gick eftersom att jag har jobbat idag, och igår.

Min dator är nu inlämnad och ska tydligen fortsätta vara det i 3 veckor (!) till. Hur jag ska få ihop en uppsats är för mig ett mysterium. Jag kan inte sätta mig på ett bibliotek och tvinga ur mig text på en viss tid, jag måste få gå runt och lulla för mig själv och sedan skriva lite, lulla lite, skriva lite etc.

Får jag ingen lånedator så ska jag bojkotta SIBA! Ja - så fort jag är klar med avbetalningen på min dator då förstås.

Anyway, nu ska jag ut i vardagsrummet och vara social.

Vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå, jobbigt!
Man blir snabbt beroende av sin dator...
Men du löser det på något sätt!
Kram
Åsa