fredag 7 mars 2008

Oslipat, vandrarhem, Schyffert och datorhaveri.

Oslipat i onsdags var verkligen toppen! Jag och Kattis laddade upp med middag och lite vin innan vi begav oss till Jeriko. Alla komikerna var toppen, en kul överraskning var att David Druid, som jag bara sett en gång innan, var där också vilket jag inte visste att han skulle. Jesper Rönndahl var briljant!

Efter showen stannade vi kvar ett tag och drack öl och sedan fick jag leka vandrarhem till 3 roliga Stockholmare som skulle ta tåget hem kl 5 på morgonen.
På natten där inträffade sig värsta tänkbara I-landsproblem. Min dator bestämde sig för att sluta fungera så jag sitter just nu och skriver på min brors dator. Mamma är på väg till Siba med min nu och den kommer troligen att bli formaterad, vilket innebär att allt på den kommer försvinna... jag har fått panikångest för mindre.

Igår såg jag äntligen Schyffert 90-talsmonolog tillsammans med Mimmi i Lund. Den var riktigt bra. Det var skönt att se en Schyffert som vågade "välja allvarsdörren" som han själv uttryckte det. Både roligt, insiktsfullt och viktigt.

Ikväll ska jag passa Nixon, förhoppningsvis kommer Kajsa också hit och underhåller mig. Foto från Schyffert och Oslipat ska komma upp snart, de från Oslipat är redan uppe på min bilddagbok.

Kram på er.

Inga kommentarer: