söndag 16 mars 2008

There are good days and bad days...

Har jobbat hela dagen, lite segt idag, jag får jätteont i hälarna av att gå på golvet i butiken hela dagen, får sätta på mig ett par ordentliga skor... nej vänta, jag får köpa ett par först. Jag har varit lite nere idag, man blir det ibland när man hela tiden får känslan av att en viss någon inte tycker att jag är bra på det jag gör. Skit i det säger jag, idag lyckades jag sälja för 900 till en kund för första gången och det är jag jättenöjd med. Jag har ingen säljarträning alls så mina mål är inte lika höga som hos de som hållt på med detta jättelänge - jag måste få lära mig i min takt, jag blir inte bättre av att någon stressar mig. Fuck it - jag tycker att jag är duktig!

... today was not a good day - but it wasn't a bad one either.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bra!!!

Anonym sa...

Du är jätteduktig snäckan, funkar det inte har du alltid en stående plats hos mig i kassan! :D

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Lotta sa...

Som du själv sa, du lär dig och hittar in i din roll efterhand. Håller med Åsa: Du är bra!

Zabina sa...

Tack tack tack och tack! Ni är så underbara =)