fredag 14 mars 2008

Hiss till Stockholm?

Jag var involverad i en väldigt intelligent diskussion idag i skolan, den dog ut rätt snabbt av förklarliga skäl.

Det började med att jag sa att det var irriterande att Sverige är så avlångt, sen vet jag inte vem som kläckte den briljanta idén om att man skulle kunna bygga Sverige i två våningar. Jag skrattade gott och tyckte att det var en underbar idé, tyvärr hade vi en arkitektstuderande närvarande som konstaterade att det skulle bli mycket problematiskt. Dels på grund av att de som var underst inte skulle få något solljus men även för att... ja det är ganska omöjligt faktiskt.

Ikväll - middag med Kattis sen bär det dit vinden tar oss :)

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker oxå att det skulle va jättekul om man kunde åka hiss till Stockholm!!! Vilken våning tror du att det skulle vara om man åkte från typ Lund? Jag tror typ 112 eller ännu mer!!!!!

Zabina sa...

du är ju bara så störd majsan - i like it :D
jag tror att sthlm skulle vara 666 ;)