tisdag 1 september 2009

Sweetheart, put that bottle down.

Jag har haft en jättemysig dag. Kom till skolan imorse och hade ett tretimmarsseminarium. Sen gick jag och B och fixade lite grejor. Så nu har jag ett skol-ID med det obligatoriska fruktansvärt fula fotot! Kunde knappt hålla mig för skratt när jag satt framför kameran (och B hjälpte inte alls! :p) så nu ser jag bara arg ut för att jag ansträngde mig så mycket.

Efter att vi suttit på gräset i solen och snackat skit ett tag kom C och mötte mig. Vi köpte lite kaffe innan vi återvände till samma gräsfläck och spenderade ytterligare några timmar där. Pratade och myste, välbehövligt! A och I kom förbi och underhöll oss också, heja Star Wars :)

Det har varit en dag fylld av djupa konversationer. Det behöver man ibland. Det är skönt att veta att det finns människor här jag kan prata med. Tack B och C!

Imorgon blir det mässa på dagen i Cloetta Center med ett gäng kompisar, vi ska ta gratisgrejor och flumma runt. Förhoppningsvis får vi band så att vi kan se konserten klockan 19, MoneyBrother spelar och Kristoffer Appelquist är konferencier! Sen blir det kravall och in i dimman! Taggad? OM jag är!

Ikväll blir det till att läsa ett par kapitel i en kursbok och sen ska jag titta på film och somna på soffan. Trött? OM jag är!

Åker hem till Skåne i helgen. Ska packa lite men hinner förmodligen träffa Kajsa och Frida ett tag. Jag behöver verkligen tjejsnack och lite vin med mina kära barndomsvänner. Förhoppningsvis kan Kicki joina oss också.

En månad kvar till jag får flytta ihop med världens bästa Emma <3

1 kommentar:

C sa...

Naw, söta du :) tack själv!