torsdag 30 augusti 2007

Första dagen avklarad.

Har varit på skolan idag. Universitetet alltså. Introduktionsdag idag. Det började direkt med ett prov, ett diagnostiskt, för att se hur mycket förkunskaper vi har. Grammatik och ordkunskap, det gick inte så bra alls faktiskt, jag hatar att bli tagen på sängen så där utan att vara förberedd.

Till måndag (alternativt tisdag beroende på grupp) ska jag ha läst 3 kapitel i en skönlitterär bok och lärt mig alla orden i de kapitlena, ja, de som jag inte förstår alltså. De andra kan jag ju redan ;)
Börjar starkt. Får väl se hur det utvecklas, har inte hittat någon intressant kursare än. Det kommer väl förhoppningsvis.

Ta det lugnt ikväll, är tröttis.
Träffade Kicki en stund i stan också, det var trevligt. Hon åker till Magaluf imorgon det svinet! ;)

-Fan.
-Ta.
-Dig!

Haha :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Asch, bry dig inte om hur det på ett diagnostiskt prov. De ska väl bara kolla vilken nivå ni ligger på och hur grupperna ev ska delas upp.Du kommer att klara det galant men ge dig själv lite tid att komma in i det. Det är trots allt stor skillnad mot gymnasiet.
Kramis