tisdag 22 januari 2008

Fairly productive day.

Hade första föreläsningen idag i SPÖV (Språkvetenskaplig översiktskurs), det var väl varken bu eller bä. Vi får se hur jag känner om ett par lektioner till. Känner jag mig själv rätt så lär ångesten, stressen och otillräckligheten infinna sig ganska snart.

Åkte tillbaka till Malmö och träffade Kajsa en sväng, gick ut med Sara och sedan åkte jag bort till Stadion tillsammans med morfar för att titta lite på MFFs träning. Jag har ju glömt skriva här att Niklas Skoog har blivit pappa, fick tag på honom idag och grattade honom i alla fall - han var verkligen ett enda stort leende hela träningen :) Janne Möller var där, morfar fotade mig tillsammans med honom, det kändes coolt ;) Martin Dahlin var också där förresten, men honom vågade jag inte prata med!

Nu har jag precis ätit middag, sitter och samlar kraft för att attackera köket. Ja alltså, jag ska städa det hade jag tänkt. Har diskat och så redan men spisen är inte vacker.

When a very hot place freeze over - Min lärare vill inte säga hell men hon har inga problem med att skriva Absofuckinglutely i anteckningarna när hon ska förklara vad infixes är för något :P

Köket - here I come!

Inga kommentarer: