tisdag 15 januari 2008

Working 7.30 - 16.00

Ja då är det jobb hela veckan som gäller.

(Zandy är en hejare på den där trucken!)

(Det är inte mysigt att hitta spindlar på lagret!)

(Våra alldeles egna modeller för Kyra K och Anky kläder, Kaisa o Kattis!)

(När klockan är 15.40 vill man INTE att allt på pallen ska ramla - nu vet vi att jag aldrig mer ska packa pallar i alla fall =p)

On further notice så kan jag berätta att jag trivs i lägenheten. Nu har jag fått en hundkompis också, hon heter Sara och är väldigt lik en annan envis liten hund jag kände... jag kan bara tänka mig vilka underbara bebisar de två hade kunnat få... om Freddie hade levt alltså, ja, och om Sara inte varit steriliserad...!

Sova snart, upp tidigt imorgon igen, men jag ska inte klaga, det kommer kännas skönt i plånboken den 27 februari! Synd bara att jag inte kan jobba så mycket mer efter denna veckan med tanke på att skolan börjar igen på måndag. Det ska läsas Pride and Prejudice denna terminen, mums på Mr.Darcy ;)

Kram på er :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm nu inte: MVG