torsdag 3 januari 2008

A hard work, work.

Jaha, då blir det till att jobba vecka 2 och 3. Jag ska inte klaga, det är välbehövliga pengar och inte speciellt många timmar. Är dock en aning nervös, har ju ingen vana alls från butiken, vi håller på med att packa upp och ställa iordning, tänk så gör jag fel? Staplar kaninmat där vi ska ha koppel, lägger fisktillbehör där tränsen ska vara o.s.v. De får ha stenkoll på mig helt enkelt! :) Det ska ändå bli roligt att få lära känna butiken lite till invigningen (som återigen är uppskjuten!).

Zebbe hade sovit på golvet i hallen inatt hos sin vovve, haha :) Småttingar tycker inte om att sova själv så husse får ha ont i ryggen helt enkelt. Tur att han inte ska jobba inatt! Imorgon ska jag nog ta mig dit och hjälpa Sara lite när hon är ensam med båda hundarna :)

Nu ska jag fortsätta att surfa runt och hitta böcker och förbereda mig för nästa termin av hårt pluggande, sen ska jag ner i källaren och hämta flyttlådor, det närmar sig med stormsteg!

Kram på er!

Inga kommentarer: