lördag 19 januari 2008

Home sweet home.

Jag sitter hemma i Lund nu... ja, hemma är fortfarande där mamma är. Så är det bara. Ni anar inte hur underbart det var att komma innanför dörren och bli bemött av en sprudlande glad hund (jag älskar dig Benzo!) och ett besked om att Arsenal leder med 2-0. Det är kul att bo ensam, men det är skönt att komma hem också... förresten är det praktiskt, jag tvättar :)

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och titta på Arsenal med Mats, mamma kommer hem om en timme eller två.

Innan jag slutar så måste jag säga, idag har jag fått en tankeställare, om vänner, kärlek, tillit och välmående.

Ta hand om varandra för att ni vill, för att ni bryr er. Ta hand om andra för att ni vill att någon ska ta hand om er.

Må bra.

1 kommentar:

Lotta sa...

Skönt att du gillar att komma hem och att hemma fortfarande är där jag är!! Love you!