lördag 12 januari 2008

Finbesök på Slagthuset!

Igår var jag på Slagthuset med lite kompisar från gymnasiet, vi hade jättetrevligt och när jag stod i baren och tittade ut över människorna så såg jag helt plötsligt ett bekant ansikte. Döm om min förvåning när Mikael Tornving stod ensam vid ett bord! Jag kunde ju såklart inte låta bli att gå fram och prata med honom! Han är ju skitrolig utanför TVn också! Så nu är jag sugen på att se Shop of Horrors, uppsättningen som han medverkar i på Slagthuset tillsammans med Thomas Pettersson och några fler.


- Ungar klottrar för att de har tid och möjlighet. Ge dem mer läxor och hugg av dem händerna så har de varken tid eller möjlighet!

- Vi brukade skämta och byta ut den lösa ammunitionen mot skarp ammunition, ni skulle sett soldaternas miner!
- Hur många soldater var det som strök med då, då?
- Ja men de som inte kunde dra ner huvet vad hade de i försvaret att göra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, Slagthuset minsann... Var det inte nån som skrev till mig att hon absolut inte orkade följa med ut, det skulle inte spela nån roll mycket de försökte övertyga dig för du behövde minsann sömn!
:-)
Bra att du hade kul iaf vännen min! Tycker bara det är kul att tetas med dig.
Kramis

Zabina sa...

Jag har tydligen inte så mycket viljestyrka som jag trodde =p