onsdag 29 juli 2009

I was blessed to have you in my life.

Jag är enastående duktig idag. Fick städryck efter att jag sett Kill Bill vol.1 för första gången i mitt liv (massa blod, blod, blod... coola fight-scener dock) så jag tog av mig kläderna (ja, jag städar i underkläder, man blir ju så jävla smutsig :p) och började med badrummet. När jag stod där och lade upp min städstrategi så hörde jag Sebbe Areus röst i huvudet:
"Ja, så säger ni till era deltagare att de tar duschslangen såhär (håller upp handen som om han har en duschslang i den) och kör runt 360 grader (snurrar ett varv) och sen är det bara att dra av vattnet med en skrapa mot brunnen, och ta skiten där med lite papper (låtsas att han plockar upp skräp) så är det klart!"
Så tack, Sebbe- badrummet är nu jättefint (jag körde på med lite Ajax också, det är ok va? ;)).

I övrigt har Zebbe (min bror) skapat event för en grillfest på lördag utan att bjuda mig. Jävla ocleant alltså, snacka om att jag ska krascha den grillkvällen. Tar med mig en amerikanare och en östgöte också, bara för att krydda lite extra :)

28 timmar kvar till Eric kommer!
Det kommer bli så jävla roligt! Jag älskar att umgås med Eric, även om jag är förbannad på honom 75% av tiden för att vi har så oerhört olika åsikter om allt. Vi har kul tillsammans, och han är rolig att tjafsa med, plus att det är väldigt lätt att prata med honom om allt.

Sen kommer Emma på lördag förmodligen, det kommer bli fullt hus. Vi får hålla oss ute så mycket som möjligt så att vi inte sitter på mamma hela tiden :p

Nu ska jag faktiskt ringa Eric (som är i Frankrike atm) på hans begäran. Han försöker få ur mig något jag vill ha från Frankrike, svaret "I don't want anything" duger inte åt Mr.Coletta tydligen.

Puss på er!!

Inga kommentarer: