söndag 12 juli 2009

v.4 has begun!

  • Denna veckan ska det gliiidas.
  • Jag har redan hunnit vara Gestapo mot mina tjejer, men det verkar vara ett bra gäng - låt oss hoppas att mina instinkter inte sviker mig.
  • Jag drog igång "överallt vi går" - ramsan idag innan invigningen i Teds ära.
  • Jag saknar Ruben.
  • Jag ska göra ett nytt positivt kuvert idag.
  • Mina kära ledarkollegor är fan bäst.
  • Zackrisson är här!
  • Det flödar redan rykten om allt möjligt. Vill Zabina ha Kim? Eller lever han i en drömvärld? Ingen som vet... ja, förutom jag då.
  • Ska Jenny och Jocke L fortsätta sova ihop?
  • Vem ska Gustav skeda med denna veckan?
  • Kommer Arash att gå med på att få benen vaxade?
  • Jag älskar att blogga i punktform.
  • Jag har lite ångest för att min blogg har varit orsak till problem, utan att någonsin ha haft för avsikt att skada någon och jag ber om ursäkt.
  • De flesta av mina inlägg är väldigt oseriösa och man ska inte ta allt bokstavligt. Om det skrivs saker så är det med största sannolikhet helt galet oseriöst och bara en rolig grej.
  • Nu ska jag snart på möte.

Puss&Kram

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad är ett postivt kuvert??

Kram

KattisZebbe sa...

det mesta går att tolka "fel" om man är tillräckligt paranoid ( brist på bättre ordval) och det är knappast ditt fel!
SAKNAR DIG!!
pusspuss