torsdag 2 juli 2009

You may be right, I may be crazy.

Sitter i Norrköping - lycka!! Emma är på jobbet, ikväll ska vi spela beachvolleyboll, sjukt bra!

Vi gick upp till Himpafältet igår och hälsade på ledarna på Sportscamp, lovely! Fick träffa Marcus, Sebbe, Sebbe H, Cissi, Kim, Chrille, David etc. Helt sjukt bra. Har saknat dem massvis.

Ringde och sjöng för Jocke innan, han fyller 22 idag (grattis älskling) och jag får träffa honom imorgon! Han bussar ner till Norrköping så vi ska myyyyyyyyyyyyyysa! Eeep! :D

Ja, jag är lite flummig idag för jag är så glaaaaaad. Och jag hörde att det ska vara 14 grader på måndag, utan regn. Så det är lovely också, lite svalare väder tackar jag inte nej till. Fast Emma är sur för hon vill bli brun.

Nu ska jag gå och skrika på vem det än är som satt igång ett billarm nere på gatan och inte får tyst på det, jag blir tokig!

Ta hand om er!
KRAM

2 kommentarer:

Farfar sa...

Ha det så bra i min gamla hemstad. Himpafältet har jag dock aldrig hört Himmelstalund kallas för. /Ingrid

Zabina sa...

Haha, nja det är kanske något nytt? Eller bara under Sportscamp kanske?

Jag ska ha det mysigt så ses vi snart! :)