torsdag 9 juli 2009

Sportscamp v.3

Okej, så jag är inte superbloggaren personifierad direkt.

Summering av Norrköping och Sportscamp såhär långt, i punktlista:

  • Emma aka Tjocka Korven är precis lika mysig som vanligt.
  • Min skånska är tydligen märklig till och med för andra skåningar. Det är fan inte okej & säga att det låter som att jag är från Staffanstorp. (Intern Skåne-fajt är måttligt intressant för resten av folket här).
  • Jag hade först ingen kudde, men nu har jag två.
  • Positiva kuvert är fantastiska, men det kittlar nyfikenheten när man får anonyma lappar.
  • Det är lugnt och sansat.
  • 11-12 åriga tjejer kan faktiskt vara jäkligt gulliga.
  • Det regnar.
  • Silvertejp är djävulens påfund.
  • Det finns folk i den här världen som är sjukare än jag.
  • Gustav ser till att rekryter från dansen trivs (det finns bara en, och det har sovits en jäkla massa i Kök 3)
  • Jag väntar fortfarande på ett svar från lite lammkött som är namne till ett visst känt Disney-träsktroll om jag har chansen på honom.
  • Marcus är den mest pedagogiska människan jag känner.
  • Sebbe fick en intressant födelsedagspresent, och förhoppningsvis var det inte bara champagnen som gjorde honom yr den natten.
  • Jag hade glömt hur mycket syskonkärlek det är mellan mig och Jocke.
  • Nästa vecka blir bra, kommer ha en riktig elitgrupp. Rutin = bra!
  • Gruppledartid är gudasänt. God mat, singstar, guitar-hero, pingis, biljard och skitsnack är fan underskattat.
  • Jag gillar att innebandyns kansli numer huserar i Racketstadion där man ändå spenderar all sin tid.
  • Simon kan ramsan "tunn som en rögad ål, ändå så gör han mål - Agon Mehmeti..." och sjunger den högt och tydligt minst tre gånger om dagen. Tydligen är det bra att hitta på ramsor om ledare med den melodin också, jag hörde något om svamp och damp igår. Han är sjuk.

Klart slut för nu.
Hepåre!

2 kommentarer:

julia forssell sa...

du kan lita på mig. En ansökan kommer till nästa år. :)

Zabina sa...

SKicka ditt personnummer till mig så att jag kan rekommendera dig till huvudledarna! Hoppas att vi ses nästa år, du får vara min assisterande ;)
Kram på dig!