tisdag 14 juli 2009

Tuesday.

Ett par av mina tjejer tvärvägrade att sova igår. Jag ska i ärlighetens namn säga att jag struntar i om de sover eller inte, för de märker själva efter ett par dagar att de behöver mer än 4 timmars sömn per natt - men när de ligger och skriker så att det hörs i hela byggnaden så blir det mitt problem. Detta innebar att jag inte somnade förrän runt halv tre inatt och således vaknade 5 minuter innan samlingen imorse.
Jag är trött kan man väl säga.
Inatt sover jag inne hos dem om de inte är tysta en kvart efter läggdags.

Just nu sitter jag i Kök 3, tjejerna är på Goal-Ball, mina kära ledarkollegor Emma & Plina är med tjejerna. Jag behövde duscha och ta min "morgontid", vilket är oerhört uppskattat. Jag är den enda som är här inne just nu. När man bor med ca 25-30 andra personer så är det jättesvårt att hitta ensamtid men man uppskattar den desto mer när man väl får den. Det är skönt att bara kunna sitta och tänka och inte tänka på att någon annan är i rummet och kanske uppskattar om man är lite social.
Även om jag älskar hela gänget i alla fall.

HL (HuvudLedarna) får leka gissningslek denna veckan.

Just nu lyssnar jag på lite musik som Svec kollade upp på min Spotify förra veckan, rätt mycket bra skit faktiskt. Jag ska bli reformerad, rock kanske inte är så farligt ändå? Robert försöker få mig att lyssna på Pink Floyd i alla fall, vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag sätta på mig ansiktet och sortera deltagartröjor.

Ta hand om er, ses snart hoppas jag.
Puss & Kram

4 kommentarer:

Mami sa...

Wow..min stora tjej...*ler*
Hoppas verkligen oxå att vi ses snart.
Älskar dig!

KattisZebbe sa...

bajsungar. :P
rock är bra!

Sara sa...

Jag hoppas du slapp sova hos barnen och att du är laddad inför lördagen ;P Krama

Anonym sa...

du ska lyssna på Sonny Rollins och Raphael Saadiq, det är riktiga pojkar!