måndag 27 juli 2009

Kompis, det går bra nu.



3-0, helt jävla fantastiskt. Sitter och strötittar på matchen i repris nu, bara för att jag kan.
För er som inte har en aning om vad jag pratar om så mötte Malmö Halmstad på bortaplan idag, dubbelmöte vilket innebar att förra matchen mötte de Halmstad i Malmö. Den matchen slutade 0-0, nu var det däremot ... mål och inga visor?
Jag orkar inte gå in på någon djupanalys, men 3 av 6 skott på mål gick i mål, det är så det alltid ska se ut. Bra jobbat pojkar!! (Måste säga att Ulrich var briljant som vanligt, Kruys skötte sig snyggt och Danne jobbade och slet med fina resultat!)
(Moln på himmelsblå skyar: Sudic avstängd nästa match, Halsti redo för 90 min efter knappt någon speltid alls i bagaget?)

I övrigt såg jag matchen hemma hos Zebbe som är med vår bästa vän Ola och tittar på matchen, nu rumlar de nog runt någonstans för jag sitter fortfarande här och gosar med Nixon.
Han är fin, hunden alltså... Zebbe är väl ok :)


(Fina Nixon <3)


(Han kan se läskig ut om han vill, men han är världens snällaste)

2 kommentarer:

Mami sa...

Visst var det gött?? Alla himmelsblå själar behövde verkligen dettta!
Puss på dig tösen och förlåt att jag panikväckte dig!

KattisZebbe sa...

så härligt, jag var med zandra på stråket och ropade JAAA! när jag fick zebbes sms om vinsten. folk runt omkring undrade vad jag höll på med. ;)