måndag 13 juli 2009

Monday.

  • Ett positivt kuvert är ett kuvert man skriver sitt namn på och sätter upp på anslagstavlan i innebandyns kansli. Sen får folk skriva små söta lappar till en. Positiva lappar = positivt kuvert! Bra va?
  • Det går rykten om att min blogg uppdateras flitigare än vår gemensamma blogg - skärpning HL + gästbloggare! Kom in i matchen nu för faen!
  • Ledarna för min grupp är fan bäst. Rutin, rutin, rutin.
  • Lilla Jonte har blivit invigd i gänget nu, tejpade ben och besudlade lakan. Välkommen Jonte!
  • Jocke tror att han är HL, men det är han fan inte. Sluta låtsas, Jocke för fa-an!
  • Trewe får inte sova.
  • Det finns finfina bilder på min facebook från veckan som gått.
  • Emma & Jocke Z hade kul igår, gurkpenisar, toarullar och en slägga = good times!
  • Jag måste lära mig att fläta min lugg själv.
  • Jag somnade redan 23.30 igår - börjar nog bli gammal.
  • Förlåt Kattis för att jag inte ringde som jag sa, se punkten ovan.
  • Mina tjejer tycker inte om varandra än. Jävla grupperingar. Jag ska ringa Friends.
  • Det är inte långt kvar tills jag ska bli Östgöte. Linköpings universitet och Norrköping - here I come!
  • Återigen: Jag älskar att blogga i punktform, det krävs inte så mycket talang för det :)
  • Jag saknar förra årets tjejer, Jocke Z + Jag + vår grupp = fantastisk!

Nu ska jag irritera Grapne en stund.

Puss&Kram

Inga kommentarer: