tisdag 14 augusti 2007

Hemma.

Det är så skönt att vara hemma igen! Stockholm var jätteroligt men hemma är ändå bäst! Satt med mamma vid busstationen igår och såhär löd en del av konversationen.

- Nu börjar du skolan om lite mer än två veckor.
- Jag vet... jag ska inte åka någon annanstans innan dess va?
- Nej det ska du inte.
- Bra. Jag satt på tåget och var orolig för att det låg fler tågbiljetter och väntade på mig där hemma.

Som sagt, det är skönt att vara hemma! Bilder från resan finns på bilddagboken, länken till min bilddagbok hittar ni under "mina länkar" i marginalen till vänster. Enjoy!

Grattis till Zebbe och Sara som äntligen har fått sin drömlägenhet. Inflyttning 1 september, jag är jätteglad för er skull!



1 kommentar:

Lotta sa...

Det är skönt att ha dig hemma igen!!! Vi ska hinna umgås en dag snart också!