söndag 26 augusti 2007

IKEA möbler och nervositet.

Igår byggde jag ihop en IKEA möbel för första gången, bara lite coachning från mamma. Ett sängbord, jag byggde lådor :) Det gick jättebra faktiskt.

Idag är jag däremot väldigt nervös, det gör lite ont i magen. AIK borta, ojoj. Vi kommer väl alla ihåg hur det gick sist? Trots ett par sanslösa räddningar från Sandqvist fick vi ändå se oss ganska förnedrade av AIK. Idag är AIK inte det laget de var då, inte vi heller för den delen.

Behrang, Skoog och Junior borta. Ola som anfallare och Järdler som vänstermittfältare. Det kan både bli intressant och bra, eller så kan det gå åt skogen. På tal om skogen, att Skoog inte kan spela nu när han väl hade haft chansen att få vara med i startelvan, hur irriterande är inte det?

Ola som anfallare kan nog bli bra, han är ju van från U-21 och där brukar det gå bra, men Ulrich på vänsterbacken, det gillar jag inte. Han slår så otroligt bra inlägg när han kommer från högerkanten, varför utnyttjar man inte det? Höiland i all ära men så här hade jag velat se att man ställde upp idag:

Sandqvist
Ulrich-Dixon-Anders-Järdler
Babis-Danne-Labinot-Yksel
Jonathan-Ola

Tyvärr läser inte Åkeby den här bloggen. Så jag får sätta mig framför TVn och vara nervös och hoppas på det bästa helt enkelt.

AUPA Malmö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma elva som jag skulle haft.
Ska vi ta över fr Åkeby. SUCK!