fredag 3 augusti 2007

I huvudstaden!

Efter en trevlig tågresa med film och Grey's Anatomy anlände jag och Helena i huvudstaden 19.40 igår. Åkte ut till Tyresö och efter mat och vin stupade vi i säng.

Idag har jag träffat min älskade vän Micke Frölund, sprang runt på stan och kollade skor, sen satte vi oss och drack kaffe. Nu sitter jag och skriver på Svempans macbook. Han står och lagar mat, jag och Idha dricker vin. Kommer bli en bra kväll. Jag tror inte att någon kan be om en bättre morbror och moster än jag! De peppar mig enormt mycket för skolstarten och tror att jag kommer trivas jättebra. Jag hoppas verkligen det!

Morfar har också enorm tilltro till mig, jag hoppas att jag inte kommer att göra dem besvikna. Jag vill bara att det ska vara bra, att jag ska trivas och klara av kursen. Fast inget är för svårt för mig, det är väl det självförtroendet man ska ha antar jag :)

Ser fram emot att äta en middag lagad av Svempan, förmodligen lika god som vanligt! :)

Kram på er!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du duger alltid, det vet du! Jag blir nästan lite avis på dig att du är där! Men vi har det bra här hemma vi med! Puss

Anonym sa...

Låter som om du har det jättebra!
Jag ser fram emot att få träffa dig när du är hemma i Skåneland igen. Håller tumamrna ang jobbet.
Kramis