tisdag 7 augusti 2007

Trött.

Det har varit en mycket fartfylld och extremt trevlig helg. I fredags hamnade vi på någon pub som jag inte vet vad den heter och drack några öl sen åkte vi hem och sov.

I lördags var jag och Helena hos Idha och Svempan, fast Svempan, aka "boxer-robert" ;) , jobbade på ett bröllop. Idha gjorde mat till oss (väldigt gott, kyckling, tomatsås, fetaost och pasta!) och sen drack vi en massa vin och tillslut begav vi oss till Debaser. Där träffade jag på Anders i Anders och Måns (Idha hade pratat med honom så jag tvingade henne att leta upp honom med mig, hihi) och jag var ju tvungen att gå fram och prata med honom och jag fick till och med ett foto med honom, det var bra! :)
När Debaser stängde klockan tre tänkte vi åka hem men då fick jag ett sms av Jocke som sa att han och några till var på väg till Norrmalmstorg så jag och Helena slöt upp med dem istället. Var hemma runt 5, då satt Svempan vid köksbordet (vi sov hos dem) och hade precis kommit hem.

I söndags var vi på stan hela dagen sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning innan vi åkte in till Berns för att hälsa på Mange i baren, drack några drinkar och sen begav vi oss hemåt.

Igår var vi i Barkaby först, gick lite på outleten och hälsade på Jocke, sen åkte vi till Skälby hem till Micke och satt i solen i ett par timmar. Efter det åkte vi och hämtade upp Mange, sen systemet i Bromsten (tror jag?) sen Spånga och fest :) Åkte in till stan till Berns och drack lite fler drinkar, sen var vi på Stureplan på ett ställe som heter East men det var inget skoj alls. Somnade klockan sex och gick upp klockan nio så nu är vi TRÖTTA!

Jag ska laga mat till oss nu snart hade jag tänkt sen är det fotboll ikväll och jag är NERVÖS!

Heja Malmö!

Kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

FUCK STUREPLAN!