söndag 19 augusti 2007

Sliten men glad :)

Vilken bra dag det blev igår tillslut. Innan matchen mot BP tyckte jag inte att det var en bra dag, men efteråt... hur skulle jag kunna tycka att den var dålig? Jovisst det var inte världens bästa spel, men tre poäng är ändå tre poäng! Spelet får finslipas till matchen mot AIK borta nästa helg. Då är Junior avstängd och det innebär att förmodligen kommer Skoog få spela från start. Vilket jag tycker är trevligt såklart men det är ju ändå inte bra att Junior är avstängd.

Matchens spelare för mig blev helt klart Behrang Safari, herregud vad bra han är! Ola gjorde ett bra inhopp också och det gjorde faktiskt Yksel med fastän vi var skeptiska till att han kom in istället för Labinot, men det blev bra.

Efter matchen åkte jag till några gamla klasskompisar o festade. Var hemma fyra imorse så jag är lite trött.

Jag ska in till Malmö idag igen och titta på Tommy Körberg på Stora scenen! Längtar! :D

Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tommy Körberg? Är det han som sjunger den där Boten Anna-låten?

Zabina sa...

Om du inte vill ha stryk får du låta bli att säga sånt där =p

Anonym sa...

3 poäng för andra matchen irad är ljuvligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!